| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hallo.. er det noen som vet bredde og lengde på dette armaturet? Jeg regner med at lengden er på rundt 160cm, men hva med bredde?
http://webzoo.net/site/maler/x/?case...urer&HKatID=21 Jeg har sendt mail til webzoo uten å få svar, og har heller ikke kommet igjennom på telefon... hilsen joachim. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
er iaff 180cm langt
|
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forhandler
|
Iflg. tyske internettbutikker og AquaMedic så er denne 150cm lang.
Fant også på et forum at den var 50cm bred, noe jeg ikke er helt sikker på, mener at denne ikke er bredere enn ca. 30-35cm. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
http://www.aquazoo.no/shop/product_i...4643e1f9ddc1eb
der står det 180 |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Forhandler
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg har et armatur med 4x T5 av annet merke som er 26cm bredt.
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
Har heller ikke greid å finne bredden noe sted, og jeg må si jeg syns det er litt rart. Jeg får heller ringe noen flere ganger til webzoo. De burde jo greie å finne ut korekte mål når de tross alt selger utstyret. Men 26cm høres jo ikke feil ut. Ser at det er delte meninger om lengden, 150cm/180cm noen som vet 100%?
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administrator
|
I følge bildet på Webzoo sine sider er amaturet identisk med lampen Aquamedic kaller aquastarlight future
Webzoo: aquastarlight T5 4x80 ![]() Aquamedic aquastarlight future ![]() I såfall er målene på lampen i HQI versjon: single lamp /60 x 12 x 8 cm twin lamp / c.120 x 12 x 8 cm triple lamp / c. 180 x 12 x 8 cm mens i T5 versjon bli: Aqua Medic Aquastarlight T5 4x39 watt - 60 x 12 x 8 cm Aqua Medic Aquastarlight T5 4x54 watt - 120 x 12 x 8 cm Aqua Medic Aquastarlight T5 4x80 watt - 180 x 12 x 8 cm T5 rørenes lengder er: 39 watt - 90 cm 54 watt - 110 cm 80 watt - 150 cm
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |