| Lys, filtrering & annet utstyr Ett forum som tar for seg alt av løsninger og teknikk innen lys, filtrering, komputere, skummere, reaktorer, pumper osv. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Noen som har erfaring med denne skummeren??? Jeg har tenkt å bruke den på et 900 liters kar jeg holder på å sette opp. Sumpen kommer til å stå i kjelleren så om skummeren er høy så spiller det ingen rolle.
Mvh Frode. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg har vært godt fornøyd med 5000 Baby'en jeg kjørte på 720 literen min i flere år. Jeg tror den skummeren du nå (kanskje) skal kjøpe er høyere, ingen grunn til at den skulle være noe dårligere av den grunn
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Aqua Medic kalkvannsmikser | farshad | Selges | 1 | 16th March 2008 00:50 |
| Aqua Medic Turboflotor 1000 multi... | Haimat | Selges | 8 | 10th January 2008 19:40 |
| Ønskes: Aqua Medic Turboflotor 1000 multi | sloppy | Kjøpes | 2 | 4th January 2008 02:05 |
| aqua medic turboflotor 1000 | Sandshifter | Selges | 5 | 12th February 2007 13:46 |
| Selges:Aqua-Medic turboflotor 1000 multi | BareAre | Selges | 1 | 18th March 2005 15:55 |