| Kvartalets Gullkorn Hvem klarer å "skyte" kvartalets mest innovative kvalitets foto av akvariet sitt? |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
| Vis meningsmålingsresultat: Hvem fortjener å vinne konkuransen denne månden? | |||
| Superkatten |
|
3 | 13.64% |
| Torae |
|
15 | 68.18% |
| AquaChrister |
|
4 | 18.18% |
| Velgere: 22. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
Da er måndens kandidater klare.
Superkatten: ![]() Torae: ![]() Aquachrister:
Sist endret av Tage; 1st September 2009 kl 17:31. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Vil bare minne en av moderatorene, at bildet som er merket "Endy", er et bilde som tilhører "torae"
Dette mener jeg at Endy hadde skrevet... Kalle. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
|
Det stemmer Kalle. Er nå blitt rettet
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
hadde bare den montien vært min
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Takk for at du likte bilde Endy
Min anbefaling for plassering av Monti er å plassere den langt ned i karet da den vokser oppover og med god plass rundt.
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
Mange takk for stemmene og takk til Endy som la inn bilde
Sponsor kan glede seg over at dette er en avlegger som kom flytende på en isopor bit i en pose med posten fra Moss til Trondheim for ca. 30 mnd. siden. Nå er det flere avleggere i Trøndelag fra denne Det kommer flere bilder, Mange takk Tor |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gullkorn fra Galleriet (Vinner) Mai/2009 torae | Tage | Kvartalets Gullkorn | 11 | 4th May 2009 09:31 |