| Kvartalets Gullkorn Hvem klarer å "skyte" kvartalets mest innovative kvalitets foto av akvariet sitt? |
| Vis meningsmålingsresultat: Hvem har tatt det beste "vinner" bildet til forsiden av Aquafreaks.no? | |||
| larsi |
|
2 | 8.33% |
| torae |
|
12 | 50.00% |
| Kimshans |
|
8 | 33.33% |
| stein |
|
1 | 4.17% |
| H.A.Z |
|
4 | 16.67% |
| GauteG |
|
1 | 4.17% |
| Flervalgsmeningsmåling. Velgere: 24. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
Heisan alle sammen
God påske for de som har vært heldige med været ![]() Flott å se det har kommet inn mange bilder mens jeg har vært borte Så jeg går like godt igang.... Konkuransen sponses av ![]() Og premien er ett gavekort på 500Nok og vinnerbildet på forsiden av Aquafreaks Her er kandidatene......Lykke til larsi: torae: ![]() Kimshans: ![]() stein: H.A.Z: ![]() GauteG:
Sist endret av Tage; 1st May 2009 kl 16:45. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Fisken på bildet mitt tror jeg er en Gobiodon albofasciatus - Whitelined coral goby.
Flott liten kutling :-)
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Nå er det litt over en dag igjen å stemme på, så for dere som fremdeles ikke har avgitt stemme. STEM I VEI
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
Jeg tror det er noe galt med stemmesystemet - Jeg har bare fått én stemme...
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Da er det avgjort
Vinneren av fotokonkuransen for Mai 2009 er Torae Gratulerer så mye med ett flott bilde Torae, og takk for innsatsen fra alle dere andre også ![]() Gave kort fra Korallen.no på 500Nok får du send på PM + vinner bildet ditt på forsiden av Aquafreaks hele Mai. Gratulasjoner mottaes her i tråden.
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
|
Gratulerer så mye torae - helt klart et kjempebra bilde.
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Member
|
Gratulerer Torae, et flott bilde
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Member
|
Gratulerer så mye, og fortsett å ta så fine bilder
Vel fortjent!
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Member
|
Grattis Tor
og neste gang må du få med deg hele karet
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gullkorn fra Galleriet (Vinner) April/2009 Kimshans | Tage | Kvartalets Gullkorn | 12 | 1st April 2009 23:44 |
| Gullkorn fra Galleriet (Vinner) Mars/2009 eolsen | Tage | Kvartalets Gullkorn | 7 | 2nd March 2009 12:28 |
| Gullkorn fra Galleriet (Vinner) Februar/2009 Skakksiden | Tage | Kvartalets Gullkorn | 7 | 1st February 2009 12:32 |
| Gullkorn fra Galleriet (Vinner) Januar/2009 Kimshans | Tage | Kvartalets Gullkorn | 12 | 1st January 2009 16:39 |
| Fotokonkuranse (Gullkorn fra Galleriet) Regler. | Tage | Kvartalets Gullkorn | 0 | 8th April 2008 07:32 |