| Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Har MASSE plass og siden det ikke vil komme noe mer i butikkene i stavanger før til høsten så lurer jeg på om det er noen i stavanger/rogaland som har noe å selge til en tørst stakkar.
Har du noe å selge så ta kontakt. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Kansje litt tidlig med SPS etter i mnd.drift da,men-men...
Er jo en i traktene dine nu.som selger ut alt han har av både tekknik,karog..koraller
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
Steinen jeg brukte stammer delvis fra et mindre kar som jeg oppgraderte, samt stein fra et kar som hadde ca 3 års drift. God skummer, riktig lys og sirkulasjon samt gode rutiner for bytting av vann gjør at jeg velger å se bort fra rådene om å vente 6 mnder. Har en del sps idag med god vekst og godt farget med riktige polupper. Anyway, setter pris på at folk passer på :-) Så tilbake til det vi egentlig snakket om... Vet du hvem det er som skal legge ned eller har en link (or anything)`? |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Husker ikke helt hva han kaller seg her inne,men ser på det andre forumet at han oppgir/vil kontaktes via tlf,eller sms,på tlf.93039257,så regner ikke med at det gjør noe å legge det ut her heller..., siden han har lagt det ut offentligt på det andre forumet
Kansje noen fra "traktene"kan "suplere"litt her,om de kjenner bedre til denne karen?
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
|
|
|
|