Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren!

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 21st January 2009, 15:51   #1 (permalink)
Member

Medlem siden: Jan 2009
Sted: stavanger
Meldinger: 159
Standard SPS fragz ønskes

Har MASSE plass og siden det ikke vil komme noe mer i butikkene i stavanger før til høsten så lurer jeg på om det er noen i stavanger/rogaland som har noe å selge til en tørst stakkar.

Har du noe å selge så ta kontakt.
Gammel 21st January 2009, 16:12   #2 (permalink)
Senior Member

Knut-Arne Berg sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
Standard Sv: SPS fragz ønskes

Kansje litt tidlig med SPS etter i mnd.drift da,men-men...
Er jo en i traktene dine nu.som selger ut alt han har av både tekknik,karog..koraller,grunnet "lappen",etter som jeg har fått med meg...
Gammel 21st January 2009, 16:24   #3 (permalink)
Member

Sitat:
Opprinnelig postet av Knut-Arne Berg Vis post
Kansje litt tidlig med SPS etter i mnd.drift da,men-men...
Er jo en i traktene dine nu.som selger ut alt han har av både tekknik,karog..koraller,grunnet "lappen",etter som jeg har fått med meg...
Man skal alltid lytte til de mer erfarne, og ja jeg vet jeg er tidlig ute. However, jeg velger å TRO at vannverdiene mine er bra og at jeg ikke vil gå på noe smell her.

Steinen jeg brukte stammer delvis fra et mindre kar som jeg oppgraderte, samt stein fra et kar som hadde ca 3 års drift. God skummer, riktig lys og sirkulasjon samt gode rutiner for bytting av vann gjør at jeg velger å se bort fra rådene om å vente 6 mnder.

Har en del sps idag med god vekst og godt farget med riktige polupper. Anyway, setter pris på at folk passer på :-)

Så tilbake til det vi egentlig snakket om... Vet du hvem det er som skal legge ned eller har en link (or anything)`?
Gammel 21st January 2009, 16:38   #4 (permalink)
Senior Member

Knut-Arne Berg sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458

Husker ikke helt hva han kaller seg her inne,men ser på det andre forumet at han oppgir/vil kontaktes via tlf,eller sms,på tlf.93039257,så regner ikke med at det gjør noe å legge det ut her heller..., siden han har lagt det ut offentligt på det andre forumet
Kansje noen fra "traktene"kan "suplere"litt her,om de kjenner bedre til denne karen?
Gammel 21st January 2009, 17:02   #5 (permalink)
Member

Sitat:
Opprinnelig postet av Knut-Arne Berg Vis post
Husker ikke helt hva han kaller seg her inne,men ser på det andre forumet at han oppgir/vil kontaktes via tlf,eller sms,på tlf.93039257,så regner ikke med at det gjør noe å legge det ut her heller..., siden han har lagt det ut offentligt på det andre forumet
Kansje noen fra "traktene"kan "suplere"litt her,om de kjenner bedre til denne karen?
Trist om det stemmer at han skal legge ned for han har et virkelig flott kar. I tillegg til svært hjelpsom :-)

Bokmerker

Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are