| Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Er det noen som kan hjelpe meg å få tak i R. florida, fortrinnsvis i litt iøynefallende farger?
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg har 2 forskjellige farge kompinasjoner som deler seg i karet mitt...
Hver av "fargene" holder på å dele seg i 3 hele skiver, så hvis har litt tålmodighet så kan du få kjøpe 1 stk av hver farge kombinasjon? Det eneste er transporten
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Flott! Jeg er en tålmodig mann, og transporten har jeg allerede tenkt på
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Ikke så heldig so Tage,jeg da,men har to stk.forskjellige her jeg også i Askøyreefet,og den ene(Orange med grønnblå munn)har delt seg i tre hele skiver ja,så har vel to ekstra i denne fargen for deg eller andre intriserte.
Men blir vel urimeligt dyrt med frakt opp til deg for disse smykkene skulle en tro Men..er jo greit å nevne det da,siden du spør Mack.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Alt som fraktes hit opp har en tendens til å bli urimelig dyrt, så det er jeg vant til. Ikke rart det går lenge mellom innkjøpene mine
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ricordea | sølvi | Myk koraller & skiver | 16 | 7th February 2008 20:29 |
| Florida | stian_michael | Kjøpes | 6 | 18th March 2007 21:27 |
| Ricordea og Zoanthids | espeng | Kjøpes | 4 | 24th September 2006 17:11 |
| florida anemoner | Runej | Myk koraller & skiver | 5 | 4th October 2005 17:43 |
| Ricordea yuma | alex | Tropiske Koraller | 2 | 21st September 2005 01:52 |