| Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Er på utkikk etter en liten stim med grønn chromis for å live opp i karet mitt. Hvor kan jeg få tak i det?
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
De fleste butikker kan vel bestille slike til deg.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg håper du skjønner at jeg selvfølgelig(!) har sjekket med lokale akvariebutikker
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
|
Og dem får ikke tak i de vanlige fiskene der?? Høres rart ut spørr du meg, alle butikker har eller skaffer disse.
De er jo super vanlige. Men kanskje butikkene der nede har dårlige "kontakter", ikke vet jeg, men rundt oslo så skaffer "alle"butikker disse. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei , eg kan kanskje hjelpe deg. Har sendt deg en PM.
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Sitat:
|
||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Junior Member
|
Sorry, hadde det for meg at du holdt hus i Bergen jeg, men det var jo ølitt feil
Men uansett så høres det utrolig ut at butikkene ikke får tak i en slik fiske type, de er jo så vanlige. Men da skjønner jeg hvorfor mange mennesker som bor norda for Tr.heim klager på utvalget. Håper du får tak i denne etterhvert. Hva sier butikkene? Denne fisketypen står jo stortsett bestandig på listene, så litt rart de ikke kan bestille den. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
Her oppe i motsatt-land står den aldri på bestiilingslistene, og det er det forsåvidt ikke så mye annet som gjør heller...
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| AM Chromis selges | neergaard | Selges | 1 | 11th August 2008 11:19 |
| Aqua Medic Percula chromis, 90 eller 120 ønskes kjøpt | JanHelge | Kjøpes | 2 | 30th September 2007 13:26 |
| Ny og grønn | Roar1 | Ny til Hobbyen | 7 | 23rd May 2007 19:21 |
| nok en grønn aquafreak | MR_Brenni | Ny til Hobbyen | 10 | 25th April 2007 12:12 |
| Aqua medic chromis. | Maino | Anbefalinger, tips & triks | 2 | 18th March 2007 13:23 |