| Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2006
Sted: 5355 Knarrevik, Hordaland
Meldinger: 350
|
Noen i Bergensområdet som har noen fraggs å selge ? Montipora capricornis i forskjellige farger og digitata foreksempel . Trenger noen forholdsvis lette og hurtigvoksende
Mvh.Sølvi
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ingen
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
Massevis, og ellers store koraller til fragge priser, knyttenevestore montipora til 650,- Dvs vi har maks pris på 650 på 80% av alle koraller uansett størrelse og billigere blir det ikke, fraggs selger vi for 100 til 300 min 4cm.. Har inne ca 40-50 arter nå og flere kommer snart. Vi har i perioder vært oppe i 145 arter og når vi får de nye fasilitetene opp å gå så vil vi ha inne min 100 ulike arter stortsett hele tiden men det ryker fort ut og det meste blir sendt rundt i norge... Capricornis med hvit, grønn og lilla vekst kant. Digitata vit rød og lilla er utsolgt, grønn, brun og gul mener jeg vi har inne, så joda Sølvi det er masse flotte koraller i bergen ser du men de fleste blir solgt ut av byen... |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ok ,men er det mulig å komme å se på de ? Kunne du ha sendt meg en oversikt over hvilke typer og pris på disse? Er mest interessert i fraggs til og begynne med for å se om vi får det til
Mvh.Sølvi
Sølvi Sist endret av Edite; 19th September 2008 kl 23:56. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
Det er greiest om jeg slipper å lage til prisliste og artsliste, regner med at du vil kikke på dem før evnt kjøp så det beste er å komme opp for å kikke på dem ja.. De fleste vet hva de vil ha og rett og slett bestiller det de skal ha, vi har også funnet det greiest å ikke sende bilder av hver eneste korall, tridacna, fisk og invertebrat med pris for det blir desverre for dyrt for oss og kunde.. Vi gjør det enkelt og da holder vi prisene nede.. |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|