| Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
skulle hatt en sixliner wrasse til og beite ned pods bestanden min!
si i fra om noen vet hvor det selges en eller om noen vil kvitte seg med en.
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
Da tror jeg heller jeg ville innkjøpt en Synchiropus picturatus. Ser kjempe bra ut og gjør jo jobben. Bare et lite tips |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
ja, fin er den men i et så sterilt miljø som det er i frag tanken min vil jeg ikke ha den. tro den da bare ville dødd, kansje i neste hoved tank. så derfor blir det nok et par wrasser, da disse gjør samme jobben og i tilleg tar restene som ikke kjirurgen min spiser.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
om du ordner en wrasse som vil ha litt sandbunn kan du sette inn en tom isboks eller liknende med sand den kan sove i :-)
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Korallen.no fikk inn 20 stk nå.
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |