| Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Har du fisk som legger egg i karet ditt, men ikke tid eller interesse for å ale opp yngelen, så er jeg interessert i å kjøpe disse av deg.
Send en pm eller ring meg på 97746277 så kan vi snakkes. Jeg er interessert i alt av par eller grupper av fisk, reker, krabber som yngler i saltvann.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Er det ingen som har fisk som yngler eller er du ikke interessert i å selge?
Kan bytte mot sjøhester om det er av interesse?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forhandler
|
Tror kansje ikke du skal vente den enorme responsen på dette.
Dette er vel de fiskene en ikke trenger og annonsere ettersom alle vil ha de. :cheesy: |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Alt er vel til salgs for rett pris... :-)
(har ikke selv, går og håper på at mine skal ta til etterhvert)
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Forhandler
|
Joa, selvfølgelig er alt til salgs for rett pris.
Men den prisen er ofte alt for høy dersom du ikke går gjennom kjente. :cheesy: |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
|
Håper det er flere som tar kontakt dersom de vurderer å selge fisk, ol som yngler i karet.
Det er fortsatt noen ledige kar for spennende prosjekter... Høy pris betales for gode produkter. Hva ønsker du for dine? Mvh
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| fungia og "tunge" koraller kjøpes | alf-magne | Kjøpes | 0 | 21st March 2008 20:41 |
| Lyst på "Mantis Shrimp" aka Odontactylus scylarrus | Brainader | Ny til Hobbyen | 4 | 18th December 2006 13:00 |
| Selges Aqua-Medic "Hang on" skummer Biostar Flotor | killi | Selges | 3 | 17th February 2006 00:19 |
| "Levende" stein selges i Bergen | Roger | Selges | 25 | 22nd January 2006 22:53 |