| Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Ønsker å kjøpe skummer til mitt 900L kar.
Noen der ute som ønsker å selge? |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Har en Aqua Medic TF 5000 Baby som står og samler støv...
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Hehe, er vel kanskje litt liten til mitt kar, men takk for responsen.....Si i fra viss du kommer over noe som vil passe meg.....Takker.
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Nei, er ca 850 + sump på 110. Så OK 960 Liter.
Har du en skummer Chriss????? |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
I såfall tror jeg du har misforstått et eller annet, den oppgitte skummeren passer til kar som er dobbelt så store som ditt..
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
Kansje jeg formulerte meg litt dårlig men denne skummeren holder vel i bøtter og spann for et 960l oppsett? Sitat:
|
||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Vel, det stemmer ikke helt gutter....lest masse tester av denne og alle konkluderer med den IKKE holder det produsenten lover.
Det har blant annet vært store diskusjoner om akkurat denne skummeren. Sikkert en god skummer, men jeg vil helst ikke gamble på at denne holder. Ikke meningen å "disse" produktet, men som sagt så ønsker jeg å kjøpe en skummer som jeg vet holder...... |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Forresten Chriss.....Ja til deg dersom du har en MANNE pris...hehehehe. Alltid klar for en god diskusjon med deg og kanskje en liten gaming runde på PS3 eller X-Box...hehehehehe
|
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hvor har du lest disse testene?
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| skummer som ikke skummer?? | endy | Lys, filtrering & annet utstyr | 12 | 7th July 2006 05:31 |