| Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Har lyst på noen koraller med litt farge på ,mykkoraller eller hvis noen har noen hardkoraller som ikke trenger superlys og sirkulasjon.
Så hvis noen i Bergensområdet har noen avleggere eller noe å selge så please gi meg et ord. Mvh.Sølvi |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Har noen mykkoraller eg kan ta avlegger av. Har lobophytum og claudiella. Jækla dårlig på navn,men kan prøve å finne nåken bilder til deg. Har kanskje bilder i albumet på forumet. Disse korallene har eg hatt under alle typer lys. Rosa på farge. Skal ikkje oppover til bergen før 19.januar trur eg, så visst det haster så må vi finne på noe annet visst det er interesant.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei Erik...kan jeg også sette meg på en venteliste på noen avleggere av mykiser :?:
Tomo |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
http://saltvann.aquafreaks.no/copper.../pos=1191.html
Den første er claudiella og dette er lobophytum. Ja, tomo det går nok fint. Korallene er mye større nå enn på bilde. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei
Hilsen Elin |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
det har skjedd en liten teknisk feil her. Det første bilde er sarcophyton og ikkje claudiella. Denne korallen har eg ikkje lenger.
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Member
|
Hei Erik ,er interessert i lobophytumèn ,den andre har jeg.
Har du en pris ? Kan vente til den 19 hvis du ikke skal til Bergen før.Er vel litt riski å sende? Mvh.Sølvi |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| lps kjøpes! | alf-magne | Kjøpes | 15 | 1st June 2008 15:47 |
| fungia og "tunge" koraller kjøpes | alf-magne | Kjøpes | 0 | 21st March 2008 20:41 |
| Koraller kjøpes | froesak | Kjøpes | 1 | 23rd January 2008 21:29 |
| Koraller kjøpes i Oslo! | leffi | Kjøpes | 2 | 23rd May 2007 21:45 |
| Koraller/fisk/dyr kjøpes i Stavangerområdet | s022400 | Kjøpes | 3 | 31st May 2005 15:05 |