| Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei!
Er det noen som har noen korall-frags til salgs i bergensområdet? Hilsen Terje Midtbø
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
hva ønsker du da?
Mulig jeg har noe på lur,men må jo vite hva du er ute etter først og fremst.. 8) Er det ett nystartet kar? Hva er planleggingen fremover med tanke på fisk... Er vannverdier gode og stabile?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei!
Karet har vært i drift i ca 6mnd. Jeg har 3 Blå Chromiser, 1 salarias fasciatus (Blenny), og en Gul kirurg. Ellers er det 5-6 Strandreker, 3 peppermyntereker, 5-6 blå eremitter, 2 store børstemarker og ca 20 turbo bruneus. Det er ca 15 kg LS, derav siste 10 kg er introdusert i karet for 14 dager siden. Jeg har ingen umiddelbare planer om flere fisker. Hvordan vannverdiene er vet jeg faktisk ikke. Det eneste jeg har målt er salinitet og temperatur. Jeg kan bare anta at de er bra, siden alt ser ut til å trives godt, og jeg har heller ikke noe spesielt med uønskede alger. Når det gjelder hvilke koraller jeg ønsker, så har jeg egentlig ikke peiling. Her er et bilde av en jeg fikk av Endre
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
okey..
Kenneth,n kommer på besøk til meg i uken igjen 8) ,og skal bytte litt med han tenkte jeg... Til helgen får jeg mer oversikt over hva,og hvor mye jeg da har og avse..av "godiser" Vi får komme tilbake til det da,men kan helt sikkert fikse deg noe fint fremover til deg ja 8) Han likte antakeligt noe av det jeg hadde fått til da i "Bailing"-tanken her.. :lol:
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ønsker å kjøpe Ocelaris | Birkeland | Kjøpes | 1 | 4th February 2008 00:18 |
| Ønsker å kjøpe koraller | Christer.W. | Kjøpes | 3 | 13th January 2008 12:05 |
| Ønsker å kjøpe Sarcophyton mm. | sølvi | Kjøpes | 0 | 25th November 2007 13:08 |
| Ønsker å kjøpe koraller i hordaland! | Knut-Arne Berg | Kjøpes | 1 | 15th June 2007 21:24 |
| Ønsker å kjøpe et saltvannsakvarie. | ramona | Ny til Hobbyen | 14 | 15th January 2006 17:56 |