| Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Hei
Har et 420 liters kar som har gått i ca. 2 måneder nå. Har ca. 45 kg. stein men trenger litt mer. Kjøper også gjerne litt fisk , Annemoner , Koraller , reker , sjøstjerner snegler og annen. Send meg en melding så kan vi ta en prat. Bjørn |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei Bjørn!
Jeg har en Finger leader (hanske) som jeg vil selge. Har hatt denne i halvannet år. Du kan se bilde av den i albummet mitt. Den står i midten, bakerst. Det er et kjempeflott eksemplar. Grunnen til at jeg vil kvitte meg med den er å få plass til litt andre ting, ha litt forandring. Mvh Linnemor |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Hei Linemor
Takk for tilbudet, den ser kjempefin ut. Men tror den er i størrste laget for meg. Ellers takk. Bjørn |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Heisann Bjørn
Eg har div. steinkoraller, lærkoraller, turbosnegl tilsalgs Roar |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Hva har du innen SPS da Roar :sikle
Alltids på jakt etter spennende ting jeg hvet du :cheesy: :lol: Evt. bytting av frags,er jo også aktuelt...,men er åpent for det meste,bare det ikke er noe jeg har selv da selvsagt :lol:
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kjøper 2x150W HQI og sump. | Chrisarn | Kjøpes | 4 | 22nd January 2007 07:06 |
| døde reker | geirove | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 4 | 5th January 2007 17:35 |
| kjøper butterfly fish | Nagel | Selges | 0 | 23rd August 2006 13:41 |
| Peppermynte reker | Frogfish | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 16 | 19th September 2005 19:49 |
| reker og små dyr i fra fjera | scorpion | Ny til Hobbyen | 1 | 17th July 2005 21:17 |