| Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
Komplett utstyr for saltvannsakvarie 150-300 liter ønskes kjøpt. Dvs. uten fisk, koraller, nyttedyr. Gjerne med levende sand/stein. Helst med sump men ikke et krav.
Bor i Stavanger men kan kjøre/hente om det ikke er altfor langt unna. Epost: zeiffert@yahoo.no NB nybegynner. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Hei! Jeg har et 8 kantet akvarie på ca. 290l. Det er 1 år gammelt, og borret for overavrenning og retur. I skapet under sitter en sump, en Tunze Compact Kit 16. Som lys har jeg en Metalhalogen 1x250watt, og 2 stk. T5 blå lysrør. Det er ingen sirkulasjonspumpe med, da jeg beholder disse for neste prosjekt. Et dekorativt kar til en rimelig penge mener jeg at jeg kan tilby.
Akvariet står i Haugesund, men jeg er selv på flyttefot til Randaberg nå. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Blir borte noen dager, tilbake mandag neste uke.
Så om det er flere tilbud ... kom med dem! Vurderer leffi sitt tilbud også imellomtiden. PM leffi; Skriv gjerne litt om dine erfaringer med Compact Kit 16. Så ut som en 'alt i ett' boks, hvilke funksjoner var det utover skumming? Stillegående? Noen ulemper / fordeler? |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
Stillegående ja.... Ulempen med den er at den passer akkurat inn i skapet under akvariet slik at en må dra ut sumpen litt for å få skummerkoppen helt ut. Skummeren er enkel å rengjør da reaktorrøret sitter på koppen. Er fornøyd med den jeg....
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bøker selges! (Stavanger) | Reef | Selges | 4 | 12th August 2007 13:58 |
| Koraller og fisk til Stavanger | scopas | Tropiske Koraller | 3 | 7th June 2006 22:19 |