| Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Ønker å investere i en kalkreaktor til mitt system på 340 liter......
Trenger egentlig det meste av tillegsytstyr også som: co2 flaske, co2 regulator helst med trykk måler for å se når flaska snart er tom, ph probe, ph kontroller, magnetventil, sirkulasjonspumpe til reaktor. reaktor media..... Kan godt kjøpe fra flere så har du noe liggende så bare si ifra så blir vi enige:-) Skulle en der ute i akvarieverden ha en iks, med ph probe kan jeg også vurdere det som et alternativ. Om en forhandler skulle se dette er det fint om det sendes et tilbud til meg på mail: pamartin@online.no Håper dere der ute har et eller annet som er for salg:-) |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| T5 lys/utstyr,kalkvannsmikser, Hqi og sirkulasjon ønskes | palle | Kjøpes | 0 | 14th August 2006 19:15 |
| Nanoreef - med eller uten skummer? | Legionaire | Lys, filtrering & annet utstyr | 14 | 22nd April 2005 14:36 |
| 720l Satlvannskar med innhold og utstyr selges, bud ønskes | gla | Selges | 18 | 12th February 2005 19:13 |
| saltvannsakvarium/utstyr ønskes | siwelise | Kjøpes | 7 | 9th December 2004 16:05 |
| Svart snegl uten skall | Andreas | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 2 | 3rd May 2004 22:55 |