| Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei er på utkikk etter en grønn montipora digidata i rogaland. mangler den i samlingen min. har tre andre digi`s men mangler denne om noen har plateformede montis i andre farge enn orange og grønn er det også intresangt, andre montiporaer er også intresange, men børe være i nærheten av rogaland da jeg ikke sal ut og reise med det første. sendt en mail eller pm!
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forhandler
|
Hei !
Jeg har grønn, lilla og orange plateforma. Kan sende til deg med posten, express over natt. Det koster ca 350 i frakt. Mvh Kenneth PS: Har massevis annet inne også. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forhandler
|
... tror vel egentlig det er capricornis'er.
Digitata har jeg også, av orange og grønn, men de er vel ikke plateforma? |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
får se om jeg klarer og skaffe den litt mere lokalt først, vet det skal være her i området. ellers så bor jeg utenfor postens kjerneområde å da trodde jeg ikkje det gikk å få eksperss pakker...?
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Har rød og grønn digitata + M.hirsuta men de er ikke plateformet, har m.capicornis (rød) M. Florida (grønn) i plate + et par andre M.sp. i Haugesund.
|
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
hvilke farger har du på de andre m.sp? er intresert i en grønn digidata om du skal over fjorden en gang!
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Member
|
Eller så kan jeg være taxi for deg Alf Magne. Jeg er over fjorden til støtt og stadighet. (Turene går riktignok ikke helt til Varhaug, men det finner vi en løsning på) Du kan enten komme til Randaberg, eller jeg kjører til Varhaug mot noen avleggere......... f.eks.
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Member
|
Eller så kan jeg være taxi for deg Alf Magne. Jeg er over fjorden til støtt og stadighet. (Turene går riktignok ikke helt til Varhaug, men det finner vi en løsning på) Du kan enten komme til Randaberg, eller jeg kjører til Varhaug mot noen avleggere......... f.eks.
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Grønn Clavularia gis bort | Endre | Selges | 4 | 31st October 2007 12:41 |
| montipora | Erik | Kjøpes | 0 | 4th September 2007 19:19 |
| Ny og grønn | Roar1 | Ny til Hobbyen | 7 | 23rd May 2007 19:21 |
| nok en grønn aquafreak | MR_Brenni | Ny til Hobbyen | 10 | 25th April 2007 12:12 |
| Klovnefisk ønskes 5-10 stk i rogaland eller par | mari-ri | Ny til Hobbyen | 4 | 14th May 2006 03:14 |