| Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Hei.
Nå har det seg slik at jeg for et par uker siden satte igang mitt første saltvannsakvarie. Rettere sagt en nano, 28 liter. Har hatt i levende stein fra dag en , og nå ser verdiene ut til å være stabile. Så nu har en lyst på litt dyr. Hvis det er noen er fra haugesund/haugalands området som har noe å selge, vær så snill og si fra, pm, mail, post i forum eller røyksignaler mottas med takk Eremitter og snegler det er jeg er på jakt etter i utgangspunktet, men har du noe annet og spennende, gi lyd! -janbanan
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forhandler
|
1002 Metalic blue-knuckel Hermit Crab til Kilden i Stavanger torsdag.
Her er "litt mer" snadder? Oversikt over forventet ankomne fisker etc mvh Per Arild
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| 24 W T5 eller HQI Ønskes | palle | Kjøpes | 1 | 21st April 2007 23:33 |
| Deltec MC 500 Ønskes | palle | Kjøpes | 0 | 20th April 2007 10:38 |
| Ønskes | Rinto | Kjøpes | 1 | 6th April 2007 20:39 |
| HQI Ønskes kjøpt | MAGNAR | Kjøpes | 0 | 13th September 2006 20:06 |
| IKS, PH Probe og 2x250W MH Ønskes | palle | Kjøpes | 0 | 22nd August 2006 15:25 |