| Kjøpes Forum for de som ønsker å kjøpe akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
jeg er litt nybegynner å lurere på hva slags fisker det lønner sg og begynne med?!det er jo så mange fine så det er så vanskelig og velge.noen er vell værre enn andre også?! :?
håper det er noen der ute som kan hjelpe meg. :cheesy: |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Det kan være lurt å ha i en såkalt nytte fisk til å begynne med når verdiene i tanken tilsier det, en grei fisk er Salarias Fasciatum eller Fox-Face.
Hvilken tank har du? Kjenner du til Borris81? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
ok
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
![]() Du kan lese om Foxface her ![]() Mer om Sc kan du lese om ved å klikke her Vil forøvrig anbefalle Reefpedia som et svært bra nettsted!
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
|
Damsler, gobyer, klovner og foxface er gode nybegynnerfisk. Det eneste jeg ikke klarte å ta livet av når jeg begynte, iallefall..
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| avstemming: Hva slags Testkit bruker du? | Frogfish | Kjemien i akvariet | 4 | 14th December 2011 14:50 |
| Hva Slags Fisker Til En 60 liter tank | jakalen | Tropiske Fisk | 6 | 6th June 2008 19:31 |
| Hva slags tre-type til innbygging av akvarie? | joachimB | D.I.Y Gjør det selv | 16 | 29th April 2007 18:49 |
| Starte med saltvann | tverra | Ny til Hobbyen | 7 | 22nd February 2006 01:20 |
| starte opp saltvann =) | yvonne_89 | Ny til Hobbyen | 2 | 4th December 2005 18:48 |