| Kjemien i akvariet Ett forum hvor det kan diskuteres om grundleggende og avansert kjemi i akvariene våre. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei.
Har kjøpt doseringspumpe og balling. Har kjøpt balling for 3x20liter. Spørsmålet er om jeg kan blande ut alt på en gang eller om jeg burde fordele det over flere blandinger? Har regnet ut at jeg trolig klarer meg i 8-10 mnd med 20 liter, og vil da blandingen holde så lenge? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Er ganske sikker på at den holder så lenge...
( og kan godt være den varer kortere... blir mere og mere forbruk etterhvert som koraller vokser seg større :-) )
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Balling metoden 2 | Torhav | Kjemi | 9 | 6th November 2008 23:03 |
| Zeolit og Balling | Frogfish | Kjemien i akvariet | 5 | 30th August 2007 12:56 |
| Sjøvann og holdbarhet | espeng | Kjemien i akvariet | 16 | 13th November 2006 10:32 |