| Kjemien i akvariet Ett forum hvor det kan diskuteres om grundleggende og avansert kjemi i akvariene våre. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Sitter litt fast. Noen som vet hvor i Oslo man kan få kjøpt 25 liters plastdunker? :-)
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
på europris har jeg kjøpt mine dunker..
det er gjæringskar for vin og de rommer 30 liter og har lokk slik at du kan bære vannet uten at 50% av vannet er på sokkene og golvet ditt uansett flotte og blande salt i.. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
De har de på nesten alle jernvare butikker.
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
kjøpte noen 20 liters på biltema som en kan brette sammen når de ikke er i bruk.
25 litere har jeg set på obs bygg her i stavanger.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
Vin butikker har bra 25l dunker..
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Akvarium i plast og glass | Morild | D.I.Y Gjør det selv | 14 | 13th April 2008 13:20 |
| Sluseventil plast | norskfisk | Lys, filtrering & annet utstyr | 3 | 8th August 2007 18:53 |
| Plast | hummer | Akvariet | 9 | 1st February 2006 21:01 |