| Informasjon! Ett forum som omhandler viktig informasjon/forumregler for Aquafreaks.no medlemmer og brukere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#11 (permalink) |
|
Junior Member
|
Må si du har fått et skikkelig annlegg der borte :-)
Kanskje på tide å flytte over fjellet ......... |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Senior Member
|
flott sending dere har fått.
er på ønskelisten non av de godbitene der |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Forhandler
|
En uke har gått og fremdeles masse flotte fisk igjen. Neste faste åpningtid er førstkommende lørdag. Vi kommer til å ha åpent fra 1700. Om det ikkje skulle passe ta kontakt og vi kan sikkert finne en dag som passer. Dette blir siste dagen med 10% rabatt.Har lagt opp en ny video med foring av fiskene. :
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Forhandler
|
Vi har åpent fra 1700 til 2200 hver onsdag. Om det ikkje skulle passe e` det bare å gi en lyd så finner vi en tid som passer. Har lagt ut en video av min favorittfisk som begynner å bli meget tam.
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Junior Member
|
Utrolig artig å se slike filmer, spesielt når slike "sære" keisere som Regal spiser og ser feite og fine ut
Som sagt kjedelig at dere ikke holder til i Trøndelag... CP |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Forhandler
|
Skal se om eg ikkje får lagt ut en film der den spiser bits også. Tror ikkje det e` mange av de som e` i så god form som denne. Vi har sendt fisk til Trøndelag før, men det blir fort en dyr fisk om man bare skal ha en. Det går jo eventuelt an å slå seg sammen med flere og bestille både fisk og koraller. Holder på å legge til en del koraller på siden vår, skal gi en lyd når det blir publisert. Ser blandt annet på siden vår at vi bare har en liten musling men vi har 9 stk. fra 4-10-12cm. Legger ved et bilde av favoritten min.
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|