| Informasjon! Ett forum som omhandler viktig informasjon/forumregler for Aquafreaks.no medlemmer og brukere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
Hei
Vi driver litt opprydding på Aquafreaks, og i den forbindelse så ber jeg om litt tålmodighet med tanke på flytting av tråder etc. Sist endret av Tage; 31st January 2011 kl 09:43. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Det er fremdeles litt problemer med flytting og organisering av tråder her på forumet.
Ett annet problem er alle disse masse registreringene som genererer SPAM innlegg av forskjelige slag. Så her har vi en jobb å gjøre. Ber om tålmodighet i og med at det er mangel på tid og "spiss kompetanse" i staben på Vb plattformen. Mvh Tage Andersen |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei! Likte ryddingen, bra, men er det bare jeg som ikke får opp de nye trådene under Akvarieforum på fremsiden når det legges inn nye komentarer? Jeg har postet på Akvarie 600l eller større , men tråden kommer ikke på forsiden.
Tor
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Sitat:
Innlegget der kom heller ikke innom forsiden,men ville ikke "mase",og innlegget var jo bare for å gi tråden en avsluttning på dette keramikk kar oppsettet jeg forsøkte meg på
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Det kan være noen innstillinger som ikke har kommet med etter at underforumet ble opprettet. Skal ta en titt på det
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei Tage,
det er flere som fortsatt ikke får tråder opp på forsiden. Jeg har prøvd på forskjellige maskiner, men med samme utfall. Tor
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administrator
|
Ok... skal ta en ny titt på dette
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administrator
|
Hei alle sammen.
Da er det gjort en større opprydding i forumet, og håper at alt fungerer som det skal. Som noen av dere vil se så er det en del forum som er endret og slått sammen av hensyn til ryddighet og forenkling. Noen er fjærnet fordi de ganske enkelt ikke trengs. Hvis det er noe dere føler mangler så er det lov å komme med forslag ![]() Så håper jeg alle respekterer forumenes beskrivelser å retter seg etter disse slik at det blir ryddig for alle man. Som sakt så er det åpent for endringer og justeringer... En ting til... Det vil bli lakt til beskrivelse av regler for Tråd starter i noen forum som f.eks Akvarie forum, Tropiske fisk, Tropiske Koraller og Tropiske dyr og planter. Slik at det blir enklere for brukerene å gi den hjelp/innformasjon tråd starter er ute etter Sist endret av Tage; 1st May 2011 kl 22:42. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Tor
|