| Informasjon! Ett forum som omhandler viktig informasjon/forumregler for Aquafreaks.no medlemmer og brukere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
Har endret litt på forsiden. Primært gjelder endringen siste forum innlegg.
Alle forum kategoriene er nå delt opp i faner. Siste 10 viser de siste 10 forum innleggene, slik det har vært tidligere. Ønsker man derimot å se de siste 10 forum innleggene innen en spesiell kategori f.eks Teknikk så klikker man på den fanen som er merket med teknikk. På denne måten vil tråder som tidligere var forsvunnet fra forsiden nå være lettere tilgjengelig. Minner om at det alltid vil være flere tråder tilgjengelig i forumet enn de som vises på forsiden. Jeg har også lagt til en egen fane for Galleriet. Denne viser bilder som er i de offentlige mappene (ikke de private).
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forhandler
|
flott endring, men ser ut til at det har skjedd en liten feil her. Har oppdatert en tråd om bleking av koraller, men det nye innlegget ble ikkje registrert. Står fremdeles at siste innlegget var fra clown, men går man inn i tråden ligger innlegget mitt der.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forhandler
|
Samme skjer her også. VIL HA NAVNET MITT PÅ FORSIDEN..
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Bæææh.. kansje det er Pjot selv som trenger en "oppdatering"he-he..
Men fra spøk til alvor..innlegget ditt henger på rett plass her hjemme Pjot,og svarte jo på det også...mener jeg..
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forhandler
|
Ser på klokkeslettene at det tok nokken timer å få innleggene på plass. Kanskje forumet lå og sov når eg skrev. Det virker iallefall no.
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Forhandler
|
får ikkje opp innleggen no heller. De som ble postet igår kom opp idag, men skal det tta så lang tid då. No e` klokken 01:57 og puten har ventet lenge nok.
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Hviletidsbestemmelsene!!! :-)
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Administrator
|
Får vel ta meg en tur utom deg å se hva som skjer med den maskinen din..
Sikkert noe saltvann eller en dø fisk i datamaskinen din
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Hmm
Nu er det begynt å kødde seg til her også! Merket i går,og videre i dag at svarer jeg på ett innlegg,så går det EVIGHETER før svaret mitt vises i tråden jeg svarer på Kan jo rissikere at han jeg svarer har både lagt seg,stått opp igjen,og hjemme igjen fra jobb,før svaret vises i tråden hans Noen andre som har merket at ting skjer urimeligt seint her inne nu på forumet? Håper noen av "moddene" tar seg tid til å sjekke opp dette,og/eller om det bare gjelder min datakasse dette Skrev inn ett par svar på saltv.f.dk.i dag,og der kom innlegget frem med en gang som normalt,så det gjelder bare dette forumet,for min del ja.. ![]()
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|