| Informasjon! Ett forum som omhandler viktig informasjon/forumregler for Aquafreaks.no medlemmer og brukere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#11 (permalink) | |
|
Forhandler
|
Sitat:
Men uansett e` det på høy tid at du rusler utover her etterhvert, du skulle jo ta en tur for et par år siden..... |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Sitat:
Han har lenge hatt "stående invitasjon" her hos meg også,men har resignert etterhvert.. Men... er jo flere som har "stående invitasjoner" her hos meg da Pjot... Blir jo "aldri ferdig" her,men skjer jo litt mellom hvert besøk her da..
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Junior Member
|
Sitat:
Noe som jeg merker av og til er at trådene ikke kommer opp på fremsiden, da må jeg klikke på generelt, og så på siste 10 for og få opp trådene. Stein Edit: Ser ut som det kom opp med en gang her. |
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Merkeligt..
Ja-ja.. maskinen virker jo fint på saltv.dk,samt på ALT annet jeg er inne på,og data er jo ikke min "greie..",så visst det da virker fint hos alle andre her inne,så får vel jeg bare leve med dette da..:-( Begynte som sagt for ett par dager siden,og som sagt kun på dette forumet. Ser jo at meldingen min blir registrert,for siden (en laaaaang stund etter),pluttseligt bli registrert(klistret inn) i den respektive tråd jeg har svart på.. Er vel kansje treffende med det gode gamle ordtaket "bedre sent enn aldri", men grenseløst irriterende er jo dette da.. Hmm. når jeg nu går inn på forumet igjen etter å ha skrevet siste innlegget mitt (det etter Stein sitt!), står det fortsatt att Stein var siste som skrev der(10min. etter att jeg skrev mitt siste..),men trykker jeg meg inn på tråde for å lese..,så står innlegget mitt der som det siste som er lagt inn.. merkeligt.. Så spørs det da bare om andre kan "se" at jeg har svart med en gang jeg har lagt inn ett svar,eller om det fortsatt f.ks. står at "Stein" har siste svar 10 min. etter mitt siste innlegg..
Knut-Arne Berg. Hmm.. er vel ikke noen "fiskemann",men en kan jo få fargerike flotte kar for det da.. Sist endret av Knut-Arne Berg; 27th November 2009 kl 01:00. Begrunnelse: la til litt etter restart av maskinen. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|