Informasjon! Ett forum som omhandler viktig informasjon/forumregler for Aquafreaks.no medlemmer og brukere.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26th November 2009, 23:31   #11 (permalink)
Forhandler

Pjot sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Bergen/Askøy
Meldinger: 914
Standard Sv: Endringer av forsiden

Sitat:
Opprinnelig postet av Frogfish Vis post
Får vel ta meg en tur utom deg å se hva som skjer med den maskinen din..
Sikkert noe saltvann eller en dø fisk i datamaskinen din
Frode reddet hardisken min fra den maskinen som ble fylt med saltvann, resten var bare rust. Lurer på om det ikkje vokste litt trådalger i den også. Han skaffet meg en ny og den står ikkje under et akvarie lenger.

Men uansett e` det på høy tid at du rusler utover her etterhvert, du skulle jo ta en tur for et par år siden.....
Gammel 26th November 2009, 23:44   #12 (permalink)
Senior Member

Knut-Arne Berg sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458

Sitat:
Opprinnelig postet av Pjot Vis post
Frode reddet hardisken min fra den maskinen som ble fylt med saltvann, resten var bare rust. Lurer på om det ikkje vokste litt trådalger i den også. Han skaffet meg en ny og den står ikkje under et akvarie lenger.

Men uansett e` det på høy tid at du rusler utover her etterhvert, du skulle jo ta en tur for et par år siden.....
He-he..Tror nok vi må kidnappe Froggen,skal vi klare å lure han utover på "øyen" Pjot
Han har lenge hatt "stående invitasjon" her hos meg også,men har resignert etterhvert..
Men... er jo flere som har "stående invitasjoner" her hos meg da Pjot...

Blir jo "aldri ferdig" her,men skjer jo litt mellom hvert besøk her da..
Gammel 27th November 2009, 00:12   #13 (permalink)
Junior Member

stein sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Espeland/Bergen
Meldinger: 46

Sitat:
Opprinnelig postet av Knut-Arne Berg Vis post
Hmm..

Noen andre som har merket at ting skjer urimeligt seint her inne nu på forumet?
Håper noen av "moddene" tar seg tid til å sjekke opp dette,og/eller om det bare gjelder min datakasse dette
Skrev inn ett par svar på saltv.f.dk.i dag,og der kom innlegget frem med en gang som normalt,så det gjelder bare dette forumet,for min del ja..
Da tar jeg og skriver et innlegg for og se om jeg merker noe unormalt.

Noe som jeg merker av og til er at trådene ikke kommer opp på fremsiden, da må jeg klikke på generelt, og så på siste 10 for og få opp trådene.

Stein

Edit: Ser ut som det kom opp med en gang her.
stein er offline   Svar med sitat
Gammel 27th November 2009, 00:50   #14 (permalink)
Senior Member

Knut-Arne Berg sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458

Merkeligt..
Ja-ja.. maskinen virker jo fint på saltv.dk,samt på ALT annet jeg er inne på,og data er jo ikke min "greie..",så visst det da virker fint hos alle andre her inne,så får vel jeg bare leve med dette da..:-(
Begynte som sagt for ett par dager siden,og som sagt kun på dette forumet.
Ser jo at meldingen min blir registrert,for siden (en laaaaang stund etter),pluttseligt bli registrert(klistret inn) i den respektive tråd jeg har svart på..
Er vel kansje treffende med det gode gamle ordtaket "bedre sent enn aldri", men grenseløst irriterende er jo dette da..

Hmm. når jeg nu går inn på forumet igjen etter å ha skrevet siste innlegget mitt (det etter Stein sitt!), står det fortsatt att Stein var siste som skrev der(10min. etter att jeg skrev mitt siste..),men trykker jeg meg inn på tråde for å lese..,så står innlegget mitt der som det siste som er lagt inn.. merkeligt..
Så spørs det da bare om andre kan "se" at jeg har svart med en gang jeg har lagt inn ett svar,eller om det fortsatt f.ks. står at "Stein" har siste svar 10 min. etter mitt siste innlegg..

Sist endret av Knut-Arne Berg; 27th November 2009 kl 01:00. Begrunnelse: la til litt etter restart av maskinen.
Knut-Arne Berg er offline   Svar med sitat
Gammel 27th November 2009, 22:32   #15 (permalink)
Administrator

Tage sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Grimstad (Fevik)
Meldinger: 1,639

Kan ikke se at det er noe unormalt her

Bokmerker

Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are