| Informasjon! Ett forum som omhandler viktig informasjon/forumregler for Aquafreaks.no medlemmer og brukere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
Vi har oppdatert Medlems kartet vårt. Med oppdateringen får vi lov å benytte oss av de nyeste oppdateringene til Google. For oss i Bergen er det veldig bra nytt, men også flere andre steder har blitt oppdatert den siste tiden. Slik det er nå kan man faktisk finne frem til hverandre om posisjonen din er riktig satt
Nytt er at jeg har laget et kart over offentlige Akvarier og Butikker
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
litt bedre kart denne gang. gikk faktisk ann og navigere seg frem.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hmpf...vi har da vitterlig et offentlig akvarium i Tromsø også. Jeg jobber der
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Hehehe... ventet på den der
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Da håper jeg Mack er fornøyd
Om noen kommer på noen VIrkelig bra akvarier et eller annet sted i verden så skrik ut
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forhandler
|
Sea Life - Timmendorfer strand i Tyskland
Sea Life - Marne de la Valle i Paris/Frankrike Kategatcenteret i Greenå/Danmark Randers regnskov i Randers/Danmark L'AquÃ*rium i Barcelona /Spania |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
Akvariet på MBS (Marinbiologisk Stasjon) er forlengst nedlagt, så vi må klare oss med Polaria www.polaria.no , hvor jeg altså jobber som Akvarist
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|