| Informasjon! Ett forum som omhandler viktig informasjon/forumregler for Aquafreaks.no medlemmer og brukere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
Nå kan du legge inn hvor du bor på vårt nye Medlemskart.
Zoom og klikk inn på kartet der hvor du bor. For å legge inn din posisjon må kartet! Kankje ikke så veldig nyttig, men ganske morro! Link til medlemskartet: http://saltvann.aquafreaks.no/MemGooMap.html
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
Så min mening er at dette er en genial "ting" stå på Frogfish dette liker jeg og håper på at flest mulig tar seg bryet med å legge inn sin markør. |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
vil det bli laget en snarvei på forumet eller på pers.profilen??
har markert meg... fin sak!! |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Jobber med å få den mer integrert i Profilen deres.. Skal ikke være så veldig vanskelig. Må bare ha tid til å strekke over alt
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jo, dette var utrolig nyttig
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
Jepp.. kartet viser tettheten på saltvanns akvarister
Evt. kan du oppdage (som meg) at Naboen også er saltvanns akvarist
|
|
|
#7 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Oppfordrer så mange som mulig å legge seg inn på medlemskartet, det tar 25 sekunder og så er du på plass.
Klikk på linken her så er du i gang: http://www.saltvann.aquafreaks.no/MemGooMap.html |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
25 sek? Neimen ikkje lett å finne rett plassering på kartet. Tror det ble sånn cirka, men det ble rosa istedenfor blå (kanskje fordi eg er jente
|
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Glimrende Ramona, grunnen til at du er rosa er fordi du skal se deg selv i en annen farge, når jeg ser på din markør er den blå.
Gleder meg til alle er inne på Google map så får vi en landsdekkende oversikt, det blir gøy... |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ny Aquafreaks | Frogfish | Informasjon! | 21 | 18th June 2008 00:11 |
| Nye funksjoner på Aquafreaks | Frogfish | Informasjon! | 0 | 7th July 2004 20:22 |
| Om Aquafreaks | Frogfish | Informasjon! | 0 | 19th June 2004 13:03 |