| Hvor finner jeg? Ett forum hvor du kan finne innfo om din nærmeste akvarie foretning etc. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Jeg har ett Red Sea Max som trenger litt rengjørere, men jeg klarer ikke å oppdrive noe i Bergen. Midtun Zoo har bare Bumble bee snegler, men det er jo så mye annet jeg skulle hatt.
Er det noen som vet om noen butikker som har et godt utvalg i Bergens område/Stanvanger ? Eller en nettbutikk som sender ? Jeg har denne mailen fra en nettside som anbefaler dette : This is what I would get for your RSM: 30 Dwarf Ceriths - small effective cleaners 18 Nassarius 12 blue legs (Express Mail) 5 Nerites 15 Florida Ceriths this is for the tank you are planning, after cycle etc... nass should be added with fish. This pack is pretty popular with RSM owners. All the Best, John Maloney www.reefcleaners |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Du skal fint klare å få fatt i nok nyttedyr til tanken din her i Hordaland men om du finner alle artene i den pakken er ikke sikkert.
Anbefaller å kontakte Pjot eller Kenneth Olsen (http://www.korallen.no) de kan sikkert være behjelpelig med en del nyttedyr.
-Hans Fredrik- Sist endret av Frogfish; 13th June 2010 kl 01:31. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Hei! Har prøvd å se på nettstedet du henviser til, www.reefcleaners , men linken fører ikke meg til noe fornuftig side selv om jeg tilføyde .com. Grunnen til at jeg ønsket å få se dette nettsteder var å få lese begrunnelsen til hvorfor noen vil anbefale denne lista. Personlig er jeg skeptisk til effekten av denne "cleaner" pakken. At det er mye underholdning i pakken er så, men det er vel andre nærliggende virkemidler som vil fungerer bedre om du ønsker et algebegrenset miljø. Regner med at det er alger det er snakk om Det er jo ikke dette du spør om i tråden din, men dette er et tema som sikkert interesserer flere. Kan også anbefale Kenneth Olsen om du passer på å be om store snegler. Tor
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ønsker å kjøpe koraller i hordaland! | Knut-Arne Berg | Kjøpes | 1 | 15th June 2007 21:24 |
| Algeoppblomstring Hordaland. | Frogfish | Pratemakeren | 3 | 28th March 2006 23:28 |