| Hvor finner jeg? Ett forum hvor du kan finne innfo om din nærmeste akvarie foretning etc. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Sist jeg skulle reise på ferie kom jeg på den geniale ideen å lage et hull i det fremste lokket på armaturet til 250-literen for fôringsautomat. Det angrer jeg på nå.. Hvor kan jeg finne tak i et nytt lokk uten at det så altfor mye?
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Sett en vifte der så ser det ut som det skal være slik :-]
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Det har jeg i det ene hullet jeg lagde i lokket på baksiden av armaturet
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| 2 x 150 W hqi armatur | Elin | Kjøpes | 1 | 11th February 2008 21:16 |
| Armatur 2x54 watt selges... | Haimat | Selges | 1 | 10th January 2008 19:39 |
| 2x150w armatur kjøpes | stoffer | Kjøpes | 0 | 27th December 2007 20:30 |
| Aquastabil Effectline Pangea Rocks Amazonas 1 innv.bakgrunn | rikard | Selges | 6 | 6th December 2006 04:56 |