| Hvor finner jeg? Ett forum hvor du kan finne innfo om din nærmeste akvarie foretning etc. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
|
Det høres kansje rart ut, men jeg er på jakt etter red bugs.
Har noen en liten korall med disse parasittene hadde det vert veldig fint om jeg kunne fått låne denne. Jeg kan desverre ikke garantere at korallen blir returnert i live, selv om det er intensjonen. Uten red bugs selvsagt. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
|
Hvar du for planer for og bli kvitt Redbugsa igjen, eller er det en hemmelighet?
Hadde du hvert litt tidligere ute så skulle du fått av meg .
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Hva slags ekspriment driver du med nå da
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
|
Jeg er rimelig sikker på at jeg har funnet kuren. Må bare få den bekreftet.
Før sommeren krydde det på mine acropora, men nå er de vekke. Det eneste unormale som har skjedd i karet er at temperaturen har vert litt høy. Tenkte jeg skulle varme opp vann i et karantenekar og se hvor høy temperatur som skal til for å kverke dem. Tenkte å ta noen prøver ved forskjellige temperaturer og se etter livstegn i mikroskopet. Prøvde å lodde stemningen på RC, men fikk ingen respons. Da får jeg ta saken i egne hender. Om det bare er temperaturen som er avgjørende skal jeg prøve med "varmtvannsdip" og se om det kan være effektivt, eller om det tar livet av korallen i tillegg. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
|
Jeg kjørte denne Interceptor kuren. Regner med at du har hørt om den kuren før Chriss
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|