| Hjelp til ID Ett forum hvor du kan poste og søke ID på diverse dyr, planter og koraller du måtte ha i akvariet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Hei!
Jeg kjøpte en anemone for to dager siden, og jeg har enda ikke funnet ut hvilken type den er. I butikken stod det bare "Anemone" og det var ikke særlig opplysende. Noen som vet hvilken art dette er? |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Har ikke så veldig god kjennskap til anemoner, men du kan kikke her:
Anemoner muligens en C.gigantea?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Tror ikke det, fordi Condyen har rød stilk, mens min er hvit. Jeg tror heller det er en Crispa, eller noe lignende.
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
hvis det er lila eller rosa prikker helt på toppen av tentaklene til anemonen din , er det temmelig sikkert det er en H.crispa.
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Takker for alle svar. Det ser ikke ut som ocellaris klovnene mine vil "adoptere" anemonen, er de to ikke kompatiabel?
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hvis det er en crispa den anemonen du har , er denne vanligvis svært så populær hos occelaris.Men av og til kan det ta tid før de vil i anemonen , selv om arten egentlig passer...
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Purple Tip Anemone | paulrene | Ny til Hobbyen | 9 | 19th February 2008 01:11 |
| Umulig anemone | jonaspaa | Ny til Hobbyen | 3 | 8th May 2007 16:32 |
| bouble tip anemone | Christer.W. | Klovner & Anemoner | 0 | 20th August 2006 12:38 |
| Ny Anemone | bønne | Klovner & Anemoner | 17 | 5th June 2006 16:55 |
| Kj¯pe anemone ??? | Rusky | Klovner & Anemoner | 7 | 7th April 2004 00:48 |