| Hjelp til ID Ett forum hvor du kan poste og søke ID på diverse dyr, planter og koraller du måtte ha i akvariet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
jeg oppdaget noe rare greier som kan ligne på egg av noe slag. men ganske så usikker når jeg kikket nøyere på det. Noen som har tips om hva det kan være og om det er en uting i akvariumet mitt?
|
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Ikke så lett å se ut fra bildet.
Kanskje du finner noe lignende her: http://www.xtalworld.com/Aquarium/hitchfaq.htm
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
kanskje en tunicate eller svamp ?
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
min stemme går til H.a.z!
|
|
|
#5 (permalink) |
|
jeg skal legge ut litt større bilder, så det blir letter å se. så skal jeg kikke litt rundt om jeg kan se noe lignende :P
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Helt klart en eller annen form for filterdyr, som flere har nevnt tidligere. =)
|
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administrator
|
støtter meg til H.a.z sin konklusjon.
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| For godt til å være sant? | Morild | Lys, filtrering & annet utstyr | 3 | 11th February 2008 21:52 |
| hvor langt fra kanten skal vannet være | svein | Kjemien i akvariet | 1 | 12th January 2006 11:51 |
| hvor skal hullene være??? | svein | D.I.Y Gjør det selv | 6 | 7th January 2006 15:00 |
| Hvor langt under overflaten bør avrenningsboksen være | Frogfish | D.I.Y Gjør det selv | 1 | 12th December 2005 15:58 |
| Kunsten i å være skikkelig drittsekk | Frogfish | Pratemakeren | 0 | 31st August 2004 23:24 |