| Hjelp til ID Ett forum hvor du kan poste og søke ID på diverse dyr, planter og koraller du måtte ha i akvariet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Noen som vet hvilken montipora dette er? Den kommer fra Tonga.
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Montipora Undata, Peltiformis, Nodosa, Orientalis, er de av Montipora familien jeg finner i Corals of the world av Jen Vernon.
Det er vanskelig å si eksakt for en montipora plate korall kan godt ha en annen vekst form et annet sted i samme område, men jeg har funnet de som ligner mest i mine øyne.... |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Dette er ikke en platevoksende montipora.
Vi sitter med samme verket og jeg har ikke blitt noe særlig klokere ;-) Alle tips mottas med takk. Flott er den likevell :-) |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
Du sier den ikke er platevoksende, det er da en encrusting montipora, så langt er vi enige? |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Montipora Digitata | H.A.Z | SPS - Småpolyppede steinkoraller | 3 | 23rd April 2008 05:28 |
| Skade på Montipora | frontosa | SPS små polyppede stein koraller | 6 | 14th April 2008 23:01 |
| montipora | Erik | Kjøpes | 0 | 4th September 2007 19:19 |
| Hvilken pakning på hvilken side ? | Frogfish | D.I.Y Gjør det selv | 5 | 30th December 2005 14:15 |
| har noen denne?? : montipora spongodes | alf-magne | SPS små polyppede stein koraller | 0 | 18th March 2005 16:11 |