![]() |
|
|
LinkBack | Article Tools | Visningsmoduser |
|
Published by H.A.Z
20th April 2008 |
|||||||||
|
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Av
Knut-Arne Berg
on
20th April 2008, 18:58
|
|
Står faktiskt på "ønskelisten" min disse ja... 8)
Har ikke erfaring med de selv,men har hørt de er VELDIG kjennslige på frakt :frown: Og at det dermed er unormalt høyt frafall fra fangst til den kommer hjem til akvaristen,noe som sikkert også er med på å bidra med at den heller ikke er så "vanlig" i handelen.. Frontosa,har sikkert masse å bidra med ellers,tenker jeg... 8) |
|
Av
H.A.Z
on
20th April 2008, 19:35
|
|
Den er da igrunn ganske vanlig i handelen. Men rett nok sies det at mange villtfangede dør etter kort tid.
Oppdrettede skal være mye mere hardføre... |
|
Av
H.A.Z
on
20th April 2008, 19:37
|
|
De danner par så i lengden bør du vel ha maks 2 i karet. Eller om en har stort kar som Frontosa kan man ha 3 ser det ut til.
|
|
Av
frontosa
on
20th April 2008, 22:24
|
|
Sitter her å leser i et gammel TFH om en kar borti statene som kjøpte et par dusin for å starte oppdrett.
Etter en stund så døde de en etter en selv om de spiste og la egg . Det viste seg senere ved obduksjon at de var ifisert med nematoder, dette er vist et av de største problemene med vill fangst. |
|
Av
pontiacwiking
on
11th October 2010, 22:18
|
|
Har en slik en,,,levde i flere mnd uten at vi så hva den levde av og det er fortsatt ett mysterium, begynte å fore med brine shrimps, å da fikk han jaggu appetitt, men rører ikke annet for, ser bare sur ut hvis jeg mater med andre ting, var veldig kjedelig i begynnelsen, men har blitt veldig aktiv og kommer bort til glasset når noen kommer for å titte,
|
![]() |
| Bokmerker |
| Currently Active Users Viewing This Article: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Article Tools | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Article | Article Starter | Category | Comments | Siste melding |