| Dyrene Ett forum hvor det kan diskuteres alt om innholdet i ett kaldtvanns akvarie. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Kom over en morsom liten fisk en dag i fjæra. Dvs. en kveld med hodelykt...
Den hadde en "sugekopp" under magen. Fant ut at den heter ringbuk, og er i slekt med rognkjeks. Hadde den i akvariet, men siden jeg har et par torsker der, så ble den visst snacks på lørdagskvelden. Torskene skal egentlig slippes ut, men nå er de så tamme at de kan håndmates, så de blir værende bare litt til :| Har et 450 liters akvarium med kaldt saltvann, startet det opp for tre måneder siden, så det er ennå under oppbygging. Bruker en Midiflotor skummer, fungerer greit når den får lov å være skitten, hvis den vaskes må den kjøres inn igjen før skumminga fungerer godt igjen. Hadde fire store strandkrabber oppi til å begynne med, men de flyttet rundt på alt i akvariet, så de satte jeg ut i sjøen igjen. Kule skapninger, men rene gravemaskinene :? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Har du bilder av karet?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Jobber med saken, bilder kommer snart.
Holder på å sette opp et akvarierom med seks akvarium som jeg kjøpte brukt (inklusiv 70 Malawi-ciklider). Akkurat nå holder jeg på med å få styr på alle ledningene. Ã…tte pumper, seks belysninger og fem varmekolber er sannelig ikke lett å legge opp pent og pyntelig :frown: |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|