| Dykking, bilder og fotografering Ett forum hvor du kan dele dine erfaringer innen dykking og fotografering. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#11 (permalink) |
|
Senior Member
|
Det er jo artig å legge inn bilder når dere liker dem så her kommer ett til før jeg tar kvelden. Grunnet til dette opptrinnet er at hr. mandarin raser grus ned i hullet og det synes ikke hr. jaw er det minste morsomt.
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2006
Sted: 5355 Knarrevik, Hordaland
Meldinger: 350
|
Utrolig bra
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ja det var på tide du la ut bilder , bare fortsett , du har mer på lager...
du har både et flott kar , bra camera , og kan bruke dette i tillegg :clap ...hva med et foredrag på klubben om aquariefotografering ? |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Senior Member
|
Takk for all ros, morsomt å ta bilder. Det skjer jo noe hele tiden så det er jo bare å burke linsa da.
Det er på planen å ta en liten runde i høst med fotograferng, muligens til juleavsluttninga. Det er ikke for uten grunn at Jawfish er litt sur i tryne når en tnker på alle de som rase igjen et møysomlig laget hull :shock:
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
(sorry, måtte bare :cheesy: ) Må ærlig innrømme at jeg har dette karet som bakgrunn på laptoppen min. Og at det er et MEGET pent kar! |
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
(sorry , måtte bare jeg også :mrgreen: ) |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | ||
|
Member
|
Sitat:
Slik skal det skrives: :mrgreen: -Et kar -En kar -Det karet -Den karen -Jeg liker damer |
||
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Junior Member
|
Fine bilder. Hva med et oppdatert helbilde av akvariet ?
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Senior Member
|
Det var det med å oppdatere bilde av karet da Rudi. Det kommer sikkert, men akkurat nå synes jeg det er mer morsom å vise biter av innholdet, karet virker så mye større da liksom :lol:
Det er en stund til at korallene har kommet seg over "tregrensa". Tar litt tid å forflytte seg fra bare mykiser til hardiser og ikke har jeg så mye peiling på utarging og slikt, men fiskene trives |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| bilder....?? | leffa | Pratemakeren | 4 | 12th January 2008 20:48 |
| noen bilder | joachimB | Tropiske Koraller | 25 | 22nd October 2007 19:46 |
| noen bilder til:) | alf-magne | Tropiske Koraller | 4 | 10th January 2006 01:00 |
| noen bilder:) | alf-magne | Tropiske Koraller | 8 | 20th December 2005 20:10 |