| D.I.Y Gjør det selv Ett forum for utveksling av hjemme lagde prosjekter og reodor felgen ideer. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Var en tur på IKEA, og kjøpte denne http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...79*15748*16082
Er nok ikke optimalt for ett akvarie, men lokket i karet mitt er lukket, og tørt(sjekket før eg monterte) synes det ble meget bra. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forhandler
|
Kan tenke meg at det ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Det var kul farge på de lysene. Kanskje eg tar meg en tur og handler litt på Ikea.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
bildet lyger, var meget pent, men ikke samme farge som chriss hadde, men alikevel, meget pent,er litt mørkere.Er bare til å ta seg en tur pjot, så tar vi litt skummer teori
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Phyllodesmium sp har innvadert karet mitt? | Tage | Plager, Skadedyr & Parasitter | 12 | 7th February 2008 12:48 |
| mer ukjente ting i karet | andyskog | Ny til Hobbyen | 1 | 17th October 2007 08:36 |
| Fisker som hoppe ut av karet | yvonne_89 | Anbefalinger, tips & triks | 2 | 15th August 2007 21:35 |
| Nano-karet som nekter å dø! | Vizar | Kjemien i akvariet | 1 | 10th June 2007 22:47 |
| Fisk som hopper ut av karet | TJtaule | Dyrene | 4 | 8th February 2005 15:49 |