| D.I.Y Gjør det selv Ett forum for utveksling av hjemme lagde prosjekter og reodor felgen ideer. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Heisann!
Eg hadde eit inlegg tidlegare om kjøp av møbelakvarie og salg av reolen min... Det er jo selvfølgelig fruen som vil ha det finare i stovo.. Har vert i snakk med ein av dei andre aquafreaksene om kjøp av eit Juwel 180 (ca.160L), og der planen var å selge min 160L reol (som har vist seg vrient).. Dette har imidlertid litt kjedelige bakdeler, som f.eks at sumpen min ikkje får plass +++.. Så no går eg å funderer på kordan eg kan få reolen til å sjå bedre ut, dvs. at det ikkje ser ut som ein reol.. forslag til løsninger?? tenker å hive ut det midterste akvariet og flytte saltvannet ned.. Skal eg bygge inn alureolen med diverse trevarer eller lage ny benk..?? kostnadsoverslag?? Pjot, du har vel litt peiling på kostnader i denne forbindelse??
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Jaja...
Kjøpte plutselig ny leilighet... So no e eg godt i gang med ny akvariebenk... Kraftig overdimensjonert, men det liker vi jo... bilder kommer etterkvart..
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Heheh.. selv gjort er velgjort
Hvor flytter du henne nå ?
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
Nattlandsveien på Landås.
Så no får poden eget rom og greier.. ideer til design av benken mottas gjerne, men husk WAF...
|
|
|
#5 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
WAF???
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
|
WAF= Wife Acceptance Factor
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Forhandler
|
E` veldig fornøyd med designet og brukervennligheten på akvariebenken som eg har laget. Tror det ligger nokken bilder av den på forumet. Det var selvsagt meningen å beise, male eller lakke benken, men siden eg hater å gjøre slikt står den dessverre ubehandlet enda.
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Member
|
Stemmer det at du brukte hobbyplater utvendig Pjot?? Eg har tilgang på x-finer, og lurer på om det går bra..??
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Juwel Lido 120 saltvann | mc-akva | Selges | 1 | 8th March 2008 23:09 |
| Juwel rio 300 | horik | Ny til Hobbyen | 10 | 26th October 2007 10:18 |
| Juwel akvarie | kristian262 | Akvariet | 9 | 18th September 2007 20:16 |
| 240 ltr juwel | leffa | Selges | 2 | 9th April 2007 14:59 |
| Juwel rio 125 [SOLGT] | siljeogmarius | Selges | 1 | 13th September 2005 20:36 |