| D.I.Y Gjør det selv Ett forum for utveksling av hjemme lagde prosjekter og reodor felgen ideer. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Hva har du brukt som bakgrunns farge?
Er det noen som har brukt andre ting enn maling? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Du får kjøpt slike akvariebakgrunner med motiv av planter og slikt. Desse har blå bakside, og det er denne baksiden jeg har brukt. Bare å teipe fast.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forhandler
|
Har brukt en grå folie som man klistrer på. Kjøpt hos en skiltmaker.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Blå akrylplate på alle sider av akvariet som ikke skal ses igjennom
|
|
|
#5 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Det høres ut som noen eksklusive forslag, er det noen som har noen ca priser....................?
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg bruker samme blå bakgrunn som Eivindlf, men er ikke hoppende fornøyd. Jeg har klart å få det til å renne noen striper med saltvann ned mellom glass og bakgrunn på baksiden av akvariet, og jeg kommer selvfølgelig ikke til å få fjernet saltet. Grrr :mad
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Det jeg har tenkt på er en dyp blå farge, og tanken på bakgrunns papir har jeg frafalt da jeg tenkte på det som plutselig ble Mack sitt ergelige problem, så jeg har falt litt for tanken på å male bakruten i en blå farge, men er ikke helt sikker på fargen, den forandrer seg jo med lys og vann, samtidig så må det jo være en farge som kan fjernes en gang i tiden....
Dette kan fort bli litt mer tenke arbeid enn det strengt tatt behøver å bli..................! |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Forhandler
|
Sitat:
Mvh Are |
|