| D.I.Y Gjør det selv Ett forum for utveksling av hjemme lagde prosjekter og reodor felgen ideer. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Lurte på om noen her på forumet hadde noen erfaringer/tanker rundt en diykalsiumreaktor.
har blant annet sett på snailman`s sin reaktor men kunne got tenkt meg og sett om det var andre typer og design ute og gikk før jeg bestillte deler. så kom gjerne med linker til sider med diy-reaktorer samt erfaringer som dere/andre har gjordt!
|
|
|
#2 (permalink) |
|
jeg har en meget bra diy kalsiumreaktor, den er laget av 1 bøtte m/innvendig pumpe fro omvendt sirkulason. den kostet meg ca 300 å lage (m/pumpe) men co2 flaske og ventil kommer utenom ca1200,-
mvh Hobba |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
Tror det er mange som har lyst til å prøve seg på en slik............ Spesielt siden den virker bra. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
blir reaktor men ikke ennå skal bestille ting og tang fra uniten! så blir ikke før til høsten! men har planene og tekningene klare!
|
|
|
#6 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Kansje du vil dele planene og tegningene med oss :cheesy:
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen nybegynner spørsmål til dere med erfaring. | froesak | Ny til Hobbyen | 4 | 1st March 2008 07:17 |
| Noen som har noe erfaring meg disse?? | Nikita | Tropiske Koraller | 4 | 22nd May 2007 23:29 |
| Elos Calsium | stoffer | Kjemien i akvariet | 3 | 5th June 2006 17:42 |
| Calsium boost | Endre | Lys, filtrering & annet utstyr | 8 | 8th July 2004 00:03 |