| D.I.Y Gjør det selv Ett forum for utveksling av hjemme lagde prosjekter og reodor felgen ideer. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Skal si det er vanskelig å få tak i lysrørene som hører til boyu om dagene. Så da har jeg fått hjelp av min kjære pappa til å bygge om toppen. Eneste problem er hva og hvordan?
Hva slags lys burde jeg montere? Nå har jeg 2x24w 10000k og kunne tenke meg noe sterkere. Hqi? Led? Noen idèer om hva jeg bør gjøre? Legger ved noen bilder av toppen sånn den ser ut nå. |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Erik sitt led-prosjekt | Erik | D.I.Y Gjør det selv | 14 | 14th April 2011 11:22 |
| Prosjekt større sump | stian... | D.I.Y Gjør det selv | 9 | 25th January 2010 16:33 |
| Nano prosjekt | Hans | Akvarie under utvikling! | 50 | 13th August 2009 09:40 |
| prosjekt | jonaspaa | D.I.Y Gjør det selv | 3 | 17th July 2008 18:12 |
| Nytt Prosjekt 400 L | raggen | Pratemakeren | 4 | 28th July 2007 17:38 |