| D.I.Y Gjør det selv Ett forum for utveksling av hjemme lagde prosjekter og reodor felgen ideer. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ikke noen ny oppfinnelse, men enkel og grei.
Rør endestykker bormaskin littmstæsj og voila http://i1083.photobucket.com/albums/...n/b049c2f8.png Ozon pynter på vannet |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
|
Er det silica gel du har i røret?
Hvordan har du kommet frem til den lengden på røret? Anbefalinger, eller bare magefølelse? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Silica gel ja.
Lengden. Den er lett. En trenger to en til tørk og en i bruk. Tager hva man haver, deler i to og voila |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Da er det på tide å bytte, jeg har fulgt med fargen som stadig forandrer seg og blir hvitere med fukten.
Bytter til det andre røret i dag. Bilder følger i kveld når jeg kommer hjem og skrubberen lyser opp kjelleren |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Bilde
http://i1083.photobucket.com/albums/...n/15dea8af.png Mye hvitere som dere ser. Ett par timer på 80 grader om halsen lar meg dra på jobb i morgen, så er denne gul/rød igjen |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei
Finner dette web-side her i verden ? Eric |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Member
|
Problemer med å forstå siste spørsmål der jeg Eric.
Den norske siden ligger på no.vwr.com |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Luft ut fra skummeren | sloppy | Lys, filtrering & annet utstyr | 9 | 7th January 2011 21:17 |
| Luft avfukter | Planteplankton | Ny til Hobbyen | 5 | 5th May 2006 05:08 |
| Er mye luft farlig? | geir-h | Ny til Hobbyen | 1 | 15th February 2006 20:51 |
| luft bobbler... | alf-magne | D.I.Y Gjør det selv | 24 | 2nd February 2005 21:50 |
| Bruke luft i akvariet? | Nessen | Lys, filtrering & annet utstyr | 1 | 9th November 2004 10:14 |