| D.I.Y Gjør det selv Ett forum for utveksling av hjemme lagde prosjekter og reodor felgen ideer. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei!
Ser at mange her, inkludert meg selv, som bruker programmet Google SketchUp til å tegne akvariet sitt, aquascaping, akvariemøbler osv. Men det står lite her på forumet hvordan man bruker dette programmet. Derfor tenker jeg at dette kan være en tråd hvor brukere, og fremtidige brukere, av Google SketchUp ahr mulighet til å legge inn spørsmål om ting i programmet de lurer på, legge ut eksempler på prosjekter fra Google Sketchup osv... Håper dette blir populært og at kanskje også mange som før ikke har brukt/hørt om dette flotte gratis-programmet vil øyne mulighet til å tegne akvarie-idéene sine og dele de med alle oss andre på Aquafreaks Sist endret av sailfish; 4th January 2009 kl 02:19. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Jeg får vel begynne denne tråden jeg da
Jeg har et problem med å legge en 20 mm tykk plate oppå et rammeverk jeg har tegnet, og håper noen her kan hjelpe meg. Et bilde sier mer enn tusen ord sier de, så her har dere problemet: Det er plata som "svever" som skal oppå rammeverket. Sist endret av sailfish; 4th January 2009 kl 02:11. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
Bruk "move" , og "fest" den til et av de nedre hjørnene på plata, deretter dra den ned til hjørnet på ramma... Håper det var til hjelp.... Kalle. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Bør kanskje prøve programmet
Skal se hva jeg får til... Godt iniativ |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
|
Ahh, der fikk jeg det til gitt
Takk for hjelpa, SalTiE Takk for støtten, Tage! Og ja, du burde absolutt prøve programmet Blir mye lettere å se for seg hvordan ting skal være etter tegning Her kan man jo også realisere drømmen om et 20.000 liters kar om man ønsker det |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
|
Dette må jo være et glimrende program for og tegne "Drømmekaret".
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
|
Hvordan får dere lagret tegningene som bilde? jpeg f.eks
|