| D.I.Y Gjør det selv Ett forum for utveksling av hjemme lagde prosjekter og reodor felgen ideer. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jepp da er akvariet prosjektet snart i havn, kona ble evakuert til Danmark og siden da har det vært sirkus døgnet rundt her,, nesten.
Tenkte jeg skulle gi et lite inblikk mens jeg venter på å få laget de 500 literne med saltvann jeg trenger, noe som gikk opp for meg var ganske mye når det faktisk skulle lages i en go Alt i alt har det gått rimelig greit, de vanlige tingene, veggen har plutselig en skjult murvegg bak de mange lagene med spon og gips, gulvet er fyllt til randen med spiker, gamle skeive byggesynder, lappverk osv osv osv så det ble ganske mye mer arbeid enn man første regnet med og alt ble ikke osm planlagt, hull kom litt annerledes i karet så overrenningen måtte i en fei bygges om, ble litt crazy fuging men jeg er fornøyd, innsynet fra andre siden ble endel mindre på grunn av ubegripelige murvegger Stor takk til Per Øyvind hos webzoo som hjalp meg med å lirke på plass karet som et lite øyeblikk virket å være 3 cm for stort for hullet Sist endret av stoffer; 23rd July 2008 kl 23:30. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
ser ut som en bra start det her. Jeg tror det går ann å rotere bildene etter at du har lastet de opp i albumet, det er litt vanskelig å få et skikkelig inntrykk når bildene er på skrå....
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hmm snodigt, de blir riktig vei her, roteringinformasjonen fra kamera komemr vell ikke med når de lastes opp da
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Da var ting omsider noenlunde på plass og veggen ferdig på en side ihvertfall, så slipper jeg noe ramaskrik når fruen kommer hjem
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Lekker innramming, den har vel en kurant WAF...
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|