| D.I.Y Gjør det selv Ett forum for utveksling av hjemme lagde prosjekter og reodor felgen ideer. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Da er endelig min nye tank kommet inn i stuen.
Ca 1000 liter , og virket nesten like tung å bære. Takker Frogfish for "moralsk" støtte under hele opperasjonen. Litt byggearbeid og omlegging av elektronikk må til før jeg får den helt på plass. Kommer med bilder etter som "prosjektet" begynner å ta form. :cheesy: |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Det er noen som må organisere litt også
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Regner med du får press på deg fra andre en oss for å bli ferdig nå som det står i stuen...
For de som lurer på hvem Rusky er, er det han luringen til venstre på det nederste bildet..
|
|
|
#5 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Nå må vi få bilder, masse bilder :lol:
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forhandler
|
E` det gamle karet til Hallgeir du har kjøpt?
Grattis. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Står midt i heimen min (stuen). Konemor er "overlykkelig" :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Member
|
Så fint å ha en slik kone mor da
Bare vent når du søler 1-200 liter med saltvann tuller.... gleder meg til å se resten. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Hva har du av utstyr til det nye karet ditt?.
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gratulerer Aquafreaks med over 1000 medlemer. | Tage | Pratemakeren | 0 | 1st January 2008 18:55 |
| aqua medic turboflotor 1000 | Sandshifter | Selges | 5 | 12th February 2007 13:46 |
| Aqua Medic 1000 Multi | Rusky | Lys, filtrering & annet utstyr | 5 | 3rd June 2005 13:44 |
| AM 1000 Turboflotor multi som bråke? | Discusion | Lys, filtrering & annet utstyr | 2 | 14th February 2005 20:46 |
| aqua medic 1000 multi | laffen | Lys, filtrering & annet utstyr | 0 | 24th March 2004 20:32 |