| D.I.Y Gjør det selv Ett forum for utveksling av hjemme lagde prosjekter og reodor felgen ideer. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Hei-hei
Er det noen som kan låne meg ett glassborr,da jeg trenger det til en gjennomføring fra sump til returpumpe snarlig.. skal bruke 32mm gjennomføring her,så hullet blir da 45mm regner jeg med.. Eventuelt noen som kan borre karet for meg,visst de ikke vil låne ut ett borr,sånn uten videre...
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
hm... et 45mm hull til en 32mm gjennomføring...?? er ikke dette litt vel drøyt da? vet at ting fort kan bli litt "stort" i bergen men tror det holder lenge med 35-36mmhull :cheesy:
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
hvilken type gjennomføring er det?
Akvarikarlsen sin 32 mm trenger 49mm hull og den som korallrevet hadde trenger 43-45mm hull |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
:shock: --Ja gikk ut i fra tabellen her på forumet jeg Alf-Magne,og der står det jo 45mm hull til en 32 mm gjennomføring
Synest jo hulldimmensjonen du refererer til hørtes veldigt lite uttil en 32mmgjennomføring da :?: (ikke for å være "trangsynt"men-men) :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
ok skal gi meg
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
mål gjennomføringen først :-)
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
gikk tom for batteri knaberg!
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
Eg og pussig nok :lol: :lol:
"gullet skal hjem" :mrgreen:
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hull til avrenn | Kenny_ | Ny til Hobbyen | 7 | 21st June 2007 12:43 |
| Sarcopython med hull | stoffer | Myk koraller & skiver | 9 | 20th January 2007 16:15 |
| Hull | johnerik | Ny til Hobbyen | 8 | 17th March 2006 18:05 |
| Hull borr til glass | Frogfish | D.I.Y Gjør det selv | 14 | 4th February 2006 17:09 |
| Hull i akvarium. | trippleH | D.I.Y Gjør det selv | 14 | 30th May 2005 19:19 |