| D.I.Y Gjør det selv Ett forum for utveksling av hjemme lagde prosjekter og reodor felgen ideer. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Hei,
Planlegger å starte ett nanorev som vil bli en temmelig eksakt kopi av denne karen sitt system Nanokube Noen som vet om en glassmester i Bergen eller andre deler av landet som kan lage noe sånt? Vil tro at cruxet er hullene som må bores i bunnen av karet? Er det spesielle typer glass som brukes? Leste om en sort glass som het starphire (tror jeg) som har høyere transparens enn vanlig glass? Er det mulig å få tak i her til lands? |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Forhandler
|
Sitat:
Borre hull gjør de fleste glassmestre, det samme med starphire glass, dette kan de fleste skaffe. Om glassmesteren limer karet, det må du nesten spørre hver enkelt glassmester om. Rune |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Takk, for ta en ringerunde her i byen.Kanskje jeg burde lime karet selv for å se om gulvet tåler vann:-))
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Starphire tror jeg er Saint-Gobains produktnavn på det som heter Opti-white hos Pilkington. Tror pilkington ofte er mere tilgjengelig her.
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|