| D.I.Y Gjør det selv Ett forum for utveksling av hjemme lagde prosjekter og reodor felgen ideer. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
Trangt om plassen her, så laget en liten hylle for fragmentene.
![]() ![]()
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
(inspirert av et kar i Portugal)
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Fiffigt den der Haz! :clap
Det blir jo alltids ett problem dette med avleggere i hovedtanken,når en ikke har egen propageringstank for hånden,og plassen røyner på i hovedtanken :cheesy: Egen propageringstank neste prosjekt må jo være en drøm,ikke sant :?: Shoppet "godisene"på Dyrego Haz :?:
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Stemmer det, prop tank er foreløpig neste prosjekt, og her er inspirasjonen til prop tank: http://www.reefcentral.com/forums/sh...5&pagenumber=1
Men ennå bare en drøm som du sier :-) Godisene er ganske variert hvor de kommer fra. Acroen helt til venstre der fra Dyregos salg pluss 3 polypp frags. 5 sps frags fra Rudi og resten fra Kenneth Olsen. Står tilsammen 13 'biter' på hyllen.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Og en grunn til å lage hylle var selvfølgelig Dyrego's salg neste uke :P
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
He-he,du er ondskapsfull med meg nu din rakker""
(Brann vant jo i går,så du klarer ikke å ødelegge dagen for meg alikevell,he-he!!) Ja du ligger jo sentralt til med tanke på ett butikkbesøk,og hadde det ikke vært for reisen,så hadde jeg vel helt sikkert tatt en tur jeg også :frown: Bør vel egentlig ligge litt lavt i terenget uansett med tanke på shopping av godiser fremover nu,ovenfor min bedre halvdel,med tanke på att det er "tunge innvesteringer for tiden"på alt utenom det levende i hobbyen for meg nu fremover :lol: :lol: En tur shoppingtur til Stav.er vel egentlig peanøtter i den store og hele sammenheng her ja,men problemet er jo att dette vil komme i tillegg på alt det andre som kommer i hus..... :cry: :cry: :cry:
|
|
|
#7 (permalink) |
|
kreativ løsning det der
men tror du skulle brukt sorte strips isteden for mener å huske at det er de vite som løser seg opp etter hvert |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
bare en liten digresjon, hvor mye tar kenneth olsen for avleggerne sine?, ser at du har kjøpt noen fra han
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Administrator
|
Han er ganske rimelig, og har stort utvalg, så det er absolutt verdt et besøk.. :-)
Mange godbiter.
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|