| D.I.Y Gjør det selv Ett forum for utveksling av hjemme lagde prosjekter og reodor felgen ideer. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Noen som vet hva slags pvc-rør som passer på utløpet til Tunze Stream 6000?
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Dimensjonen på utløpet er ø50/47, så jeg antar at et 50mm rør passer. Bruker ihvertfall det på mine 6100 som skal være samme dimensjon.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Supert
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Forhandler
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Funket fint det
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Mon tro hvor mye effekt jeg mister på dette?
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Forhandler
|
Hei !
Antar (99%) at 40 mm muffer/albuer/bend osv passer. 40-rørene passer ikke. Mvh Kenneth www.korallen.no |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Forhandler
|
nei og nei og nei... :whistle Glem mitt siste innlegg. :wall Det er jo selvfølgelig 50, og diskusjonen er jo egentlig avslutta.... :cheesy:
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Member
|
Svarten også...det blir vel til at jeg må ta vekk bendene og prøve meg på et nytt oppsett med pumpene. Problemet er at den magnetiske holderen til Tunze-pumpene ikke får plass mellom rørene til overløp og returvann fra sumpen. Og for at dette skal funke MÃ… pumpen plasseres midt mellom disse rørene på den ene veggen. Har kjøpt The Mother of All magnetskraper for å prøve å lime fast den ene pu,pem på denne og sette den der den skal (og passer). Nå lurer jeg egentlig mest på hvordan jeg skal lime den fast... Har ikke tid til å la limet herde i dagevis, men jeg tør jo heller ikke bruke lynlim i tilfelle jeg skulle få lyst til å ta pumpen løs igjen... Hmm... (tenker)
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Tunze Stream problemer!! | Mack | Lys, filtrering & annet utstyr | 0 | 15th August 2006 15:25 |
| tunze stream! | alf-magne | Lys, filtrering & annet utstyr | 10 | 4th March 2006 12:27 |
| Tunze Stream | Mack | Anbefalinger, tips & triks | 24 | 4th December 2005 11:20 |
| AquaStar+Tunze stream | Rusky | Lys, filtrering & annet utstyr | 3 | 16th November 2005 22:20 |
| Tunze Stream | Mack | Lys, filtrering & annet utstyr | 12 | 23rd February 2005 20:46 |