| D.I.Y Gjør det selv Ett forum for utveksling av hjemme lagde prosjekter og reodor felgen ideer. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg gjør meg nå klar til å male baksiden og den ene kortsiden av karet mitt svart. Hvilken maling bør man bruke? På saltvannsforum.no skryter de av akrylmaling, men han sure på fargehandelen sier det kommer til å bli "rett og slett stygt". På den annen side lurte han jo også på hvorfor jeg ville se på det han foreslo istedet : "Hva vil du se på liksom? Boksen? Det er jo ikke noe å se på"... Kanskje på tide å bytte fargehandel?
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
akryl maling er tingen. to til tre strøk med den og karret er lystett.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Om det er på utsiden er Jotun Fenom å anbefale
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Bare ikke bruk blått bunnstoff slik jeg så et akvarie var malt med i går.. eierens tanke var at det ikke vokser alger på bunnstoff så da burde det være smart å bruke i akvariet også... Så feil går det an å ta
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Endte opp med Fenom...
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hv er lettest å fjerne hvis jeg skulle ombestemme meg en gang i fremtiden? Er rødsprit egnet til å gjøre glasset rent før maling?
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Maling på glass kan fjernes med algeskrape med barberblad som f.eks Handy og rødsprit fungerer fint.
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| salt vanns tank selges | tabozi | Selges | 7 | 12th December 2006 18:46 |
| Innebygd sirkulasjon i tank | Aquaria | Lys, filtrering & annet utstyr | 1 | 10th December 2005 16:11 |
| Tank i acryl | Aquaria | Lys, filtrering & annet utstyr | 3 | 9th April 2005 23:47 |
| Extrem Tank.... | Chriss | Anbefalinger, tips & triks | 2 | 4th April 2005 16:40 |
| Tank of the month | Pjot | Pratemakeren | 5 | 12th June 2004 15:13 |